نکات خرید خمیر گیر صنعتی:

اگر یک دستگاه وجود داشته باشد که هر نانوایی، شیرینی پزی و پیتزا فروشی باید داشته باشد، دستگاه خمیرگیر صنعتی است. نه تنها زحمت ورز دادن خمیر را کم می کند بلکه یک خمیرگیر صنعتی نیز نتیجه بهتر و مداوم تری نسبت به انجام همان کار با دست خواهد داشت.

برخی از مدل ها همچنین می توانند به عنوان مخلوط کن مواد غذایی یا تولید پاستا استفاده شوند. به عبارت ساده ، یک خمیر گیر صنعتی باعث صرفه جویی در وقت و زحمت شما در محل کسب وکارتان می شود.

چرا به خمیرگیر صنعتی احتیاج دارم؟

دو دلیل خوب برای خرید خمیر گیر صنعتی وجود دارد. نکته اول این است که مخلوط کردن نان و خمیر با دست کار سخت و ناکارآمد است. این دستگاه که در پخت نان، شیرینی پزی، و پخت پیتزا، پاستاهای دست ساز کاربرد دارد کار شما را بسیار ساده کرده و در زمان کوتاهتر و زحمت کمتر نتیجه مفیدتری را ارائه می دهد.

ویژگی های اصلی خمیر گیر صنعتی چیست؟

ظرفیت کاسه

ظرفیت کاسه مشخصه خوبی برای شروع است. بعضی از آنها می تواند کمتر از 3.3 لیتر باشد ، اما متوسط آن بین 4-5 لیتر است. کاسه های بزرگتر شش لیتری نیز موجود هستند. کاسه ها معمولاً از جنس استنلس استیل ساخته می شوند (مدل های ارزان قیمت ممکن است دارای پایه پلاستیکی باشند) اما از شیشه نیز ساخته می شوند.

سرعت

اکثر خمیر گیرهای صنعتی از عمل مخلوط کردن چرخشی استفاده می کنند ، و مواد را در سمت مرکز کاسه می چرخانند. این عمل به این معنی است که این مخلوط به جای اینکه به طرفین سرازیر شود به سمت وسط کاسه حرکت می کند. هر خمیر گیر دارای طیف وسیعی از سرعت ها است. این به شما امکان می دهد تا به تدریج به سرعتی که می خواهید برسید.

بعضی از خمیر گیرها همچنین ممکن است برنامه هایی از پیش تعیین شده سرعت ، برای انواع مواد غذایی مانند کیک یا شیرینی را داشته باشند.

موارد اضافی دیگر لوازم جانبی خمیر گیر شامل روشنایی است ، بنابراین شما یک نمای بهتر را درون کاسه دارید. یک تایمر شمارش معکوس برای جلوگیری از مخلوط کردن بیش از حد و حسگرهایی که به حفظ سرعت خمیر گیر هنگام برخورد با مواد سنگین تر کمک می کنند.

خاطرتان باشد سوالی که هنگام خرید خمیرگیر صنعتی باید بپرسید این است که آیا در مقابل شستشو مقاوم هستند؟

چون درجه حرارت گرم می تواند باعث آسیب دیدن پلاستیک شود.، لازم است این نکته در ذهنتان باشد که به جنس قطعه و مقاومت آن توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه پیشنهاد میکنم مقاله زیر را مطالعه کنید:

خمیر گیر صنعتی

@title